sobota, 29 grudnia 2012

Witam Was serdecznie na moim nowym blogu o Bruno Marsie!

Hej!

Napewno mnie już nie pamiętacie, ale to już drugi mój blog o wokaliście Bruno Marsie.
Jestem Ala i juz wcześniej miałam tutaj bloga pod innym adresem : fani-bruno-marsa.blogspot.com.
Założyłam go w połowie lutego 2012, a usunęłam 28 Sierpnia 2012. Posty pisałam do czerwca,ponieważ nie miałam jakoś czasu w wakacje na pisanie bloga. W tym semestrze miałam karę na internet,bo byłam zagrożona z matmy. Jakoś udało mi się poprawić na dwóje. Założyłam bloga, ponieważ moje przyjaciółki nie interesują się tym wokalistą. ;{ Co prawda to Bruno Marsa nawet lubi moja mama, a najbardziej jego piosenki pt.,,Grenade'' i piosenka z Jego nowej płyty pt.,, When I WAs Your Man''. A piosenkę ,, Grenade'' ustawiła sobie nawet na dzwięk dzwonka. Ale mamie przecież nie będe mówić, że np. spałam dzisiaj do 12:00 , bo siedziałam do 02:30 w nocy oglądając wywiady z Brunem. Jeśli macie jakies nowe informacje możecie mi je podać w komentarzu, za które będe bardzo wdzięczna. Możecie równiez podawać linki do swoich blogów, nie koniecznie związanych z Marsem, a z pewnością go odwiedzę.
                                            Dziękuję za przeczytanie i odwiedzenie mojego bloga i zapraszam na następne odwiedziny.
                                                                                   Blogerka Ala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)