niedziela, 2 czerwca 2013

NIE ŻYJE MAMA BRUNO MARSA!!! DEAD MOTHER BRUNO MARS'S! ;-[

Bernadette Hernandez miała tętniaka w mózgu. Wczoraj odeszła niespodziewanie  w szpitalu w Honolulu na Hawajach. W dniu 2 czerwca, Gossip Cop potwierdził druzgocącą wiadomość. Mars był bardzo blisko swojej matki, a jego fani wiedzą, jak trudne jest to dla niego.;[
Mama Petera [Bruna] zmarła zaledwie kilka tygodni przed tym jak jej syn miał zacząć rozpoczęcie światowej trasy koncertowej  (czerwiec 22). Nie wiadomo, czy Mars nie będzie anulować żadnych nadchodzących koncertów. ;[ 

    Źródło;examiner.com

Serce boli, gdy pomyślę, co przechodzi teraz Bruno i jego cała rodzina ;( Pomódlmy się wszyscy za Bernadette i rodzinę, którą opuściła. 

BERNADETTE HERNANDEZ Z 6 DZIECMI
Bernadette-Bayot-Hernandez-Bruno-Mars-mother-pic_thumb.jpg

9 komentarzy:

  1. Serce boli... Bruno jesteśmy z Tobą i Całą Twoją Rodziną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mieszkała z tatą Bruna, gdyż rozwiedli sie oni kiedy Bruno miał 11 lat. Jesteśmy z Tobą Bruno...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz myślałam że mieszkali bo na jakiejś stronie amerykańskiej wyczytałam , że mieszkali razem,.Dzięki za informacje! Aż wierzyć się w to nie chce jak Bruno z rodziną teraz cierpi wczoraj tak się zryczałam, że mama myślała ze jestem chora i dzisiaj chciała mi podać leki na przeziebienie powiedziałam jej o tym.

      Usuń
  3. aż się wierzyć w to nie chce ;c trzymaj się Bru..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bruno Mars- świetny człowiek, a musi tak cierpieć ;-[ Jesteśmy z Tobą Bruno !

    OdpowiedzUsuń
  5. [*] dlaczego Bóg tak wybrał tego nie wie nikt Teraz Bruno będzie cały czas smutny nie widamomo czy nie odwoła swojegj trasy koncertowe
    A to coś ode mnie Tak jak u góry ma ktoś??Cos tak na doła..żeby poczytać o smutku...Macie??

    Tylko dzięki smutkowi wiemy czym jest szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bruna jestem z tobą wszystkie piosenki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bruno nie poddawaj sie wszyscy jesteśmy z tb .... pisz dale takie piękne piosenki i nie załamuj sie kochammmyyy mocnoo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)