sobota, 29 grudnia 2012

Bruno Mars w radiu RMF MAXXX!

Oglądaliście wywiad Bruna z naszym polskim radiem RMF MAXXX? Jeśli nie to podaję wam linki
Wywiad odbył się 16 Grudnia 2012r.Oto link by obejrzeć wywiad. http://www.rmf.fm/movies/show,1201,bruno-mars-moja-wigilia.html Mars znalazł czas , by udzielić wywiadu z naszym radiem . Na antenie radia RMF MAXXna żywo, powiedział po polsku ,,Kocham Łas!''
I tak nie jest aż tak żle ,,Kocham'' powiedział dobrze, ale zamiast,,Was'',to ,,Łas''. Jak na osobę na codzień posługującą się językiem angielskim jest świetnie.;] Tylko szkoda, że na stronie radia nie umieścili całego wywiadu i są tylko 3 filmiki ,,Moja wigilia'', ,,Ulubione prezenty''  i ,,Nie jestem nowym Michaelem'' .  W wywiadzie Mars złożył Nam Polakom piękne życzenia z okazji Świąt. Oto link gdzie możecie obejrzeć filmiki z wywiadu 
http://www.rmf.fm/movies/tag,Bruno%20Mars.html

 Tylko nie wiem o co Brunowi chodziło z tym , że przywiezie Nam fanom na koncercie zestawy dentystyczne. Co Polacy o zęby nie dbają czy co? :]A niech tam sobie przywiezie co chce, ważne by wkońcu do Nas przujechał, bo jeszcze w Polsce nie był.
A jakie są wasze wrażenia z wywiadu?

2 komentarze:

  1. Rozwalił mnie angielski tego redaktora (Bruno chyba też miał ubaw. Widać po jego minie i uśmieszkach) :P LMAOOO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby nie mogli dać innego redaktora ,który lepiej by świeregotał po angielsku ważne. Kiedyś Bruno udzielał wywiadu jeszcze innej polskiej stacji radiowej w 2010 ,ale nie mogłam znależć nigdzie wywiadu

      Usuń

Dziękuję :)