niedziela, 30 grudnia 2012

Bruno Mars ma już ponad 29 Milionów fanów na Faceboku!

 Wiadomość z ostatniej chwili!

  Teraz o godzine 17:14 polskiego czasu liczba fanów Bruna wynosi już
ponad 29 Milionów[ 29 015 681]!!!
Niezle nie? Wczoraj o północy było ponad 28 i pół miliona około 28 mln i 700 tysięcy.
Teraz patrzę na fb tak z ciekawości ,,Szukaj :Bruno Mars'', a tu już ponad 29 Milionów!
Normalnie szał! :-]
A tu mam dla Was kilka fajnych fotek B.Marsa.
                                                                                                          
Zródło;Facebok,the messhererald.com, metrolyrics.com, hardingthecity.com






2 komentarze:

  1. Ciekawe ;) Pisz dalej ! Będę cię odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natasza dzięki że weszłaś ;] Sory ze dopiero teraz odpisałam ale dopiero w poczcie wyswietliło mi o twoim komentarzu bo rzadko na poczte wchodziłam Nie wiem czemu twój komentarz był u mnie oznaczony jako spam Tez Cie będe odwiedzała

      Usuń

Dziękuję :)