sobota, 2 listopada 2013

Moja opinia aplikacji z Bruno Marsem [CZYLI COŚ DLA FANÓW] :]






Gra jest w wielu językach w tym w języku polskim. ;] W menu głównym mamy do wyboru gry,opcje i tapety z Bruno.
W opcju gra możemy sobie wybrać poziom puzzli 10 x 10 to np. 100 puzzli itd
Ściągnęłam sobie w sklepie Google Play darmową aplikację na Androida. Puzzle z Bruno Marsem.
Muzykę możemy oczywiście wyłączyć i zmienić zdjęcie.
W tle leci nam piosenka ,,Locked Out Of Heaven'' w akustycznej wersji.


Dużym plusem jest to,że możemy wstawić swoje zdjęcie [Tutaj zdjęcie mojego kota] ;]
;]
Mamy do wyboru też 61 tapet ,które są także tłem puzzli i są bardzo dobrej jakości nawet na ekranie w telefonie w dużej wielkości. Tak wychodzą na ekranie o 4 calach.


Moja ocena to 5/5
[Zrzuty ekranu moje własne

5 komentarzy:

  1. Czyli jest całkowicie za darmo to ściągam :D a mam pytanko, dużo zżera baterii ?? bo nie chcę codziennie ładować telefonu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest całkowicie za darmo:) zżera mało baterii praktycznie nic. Żeby znaleźć w google play wpisz bruno mars puzzle bo jak się wpisze tylko bruno mars to będzie dopiero na 20 pozycji

      Usuń
  2. Szkoda że nie ma na windowsa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ok dzięki zaraz ściągam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie że dzisiaj ma premierę reality show z siostrami Bruna, może jakiś post o jego rodzeństwie by się przydał? widać że są zgraną rodziną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)