sobota, 9 listopada 2013

INFORMACJE O SIOSTRACH BRUNA [W TYM POŚCIE BĘDZIE O TAHITI HERNANDEZ]

Bruno Mars' sister Tahiti Hernandez The Lylas PremiereW tym poście będzie o  siostrze Bruna Tahiti
Tahiti opowiada swoje dzieciństwo, życie i plany w pewnym wywiadzie: ,,Kiedy miałam dwa lata, pamiętam, jak moja mama uczyła mnie piosenię Whitney Houston "One Moment In Time". Byłam uzależniona od muzyki tak jak i jest dziś. Wychowałam się w rodzinie w której muzyka była inspirowana przez dwóch kochających rodziców i pięciorga szalonego rodzeństwa. Moi rodzice rozwiedli się, kiedy byłam mała, ale moje rodzeństwo wspierało się nawzajem, przez co mam niezapomniane dzieciństwo.. Teraz, także jestem mamą, to jest niesamowite, aby spojrzeć wstecz na moją matkę, która miała na mnie największy wpływ, wychowała sześcioro dzieci, żyjąc jej pasją. Muzyka jest w naszych genach. Moi rodzice zainspirowali nia moje życie, i moje dzieci, Zyah i Nyjah, rosną w nim. Inspiruje mnie także Pink i Alicia Keys, które także tak jak ja są wpływowymi matkami.To ostatnie posunięcie się do Los Angeles z moimi sióstrami jest ciekawe. Tak jak ja chcę powiedzieć, że moje rodzeństwo kieruje mnie do szaleństwa, jestem obdarzona trzema siosrami, które są piękne i utalentowane. Czy jest lepszy sposób, aby dostać się do branży, niż z rodziną po twojej stronie? Może być ciężko, bo zrobiliśmy zmianę z zaledwie sióstr i teraz są partnerzy biznesowi rozrywki, jak również. W dalszym ciągu będzie stanowić wyzwanie, ale jeśli chodzi o rodzinę, nauczyć się pracować przez i wytrwać przez dobre i złe z uśmiechem.


To są linki do jej profili na Twitterze i na Inagramie;] Dodaje codziennie po kilka postów i ciekawych zdjęć np. ze swoimi dziećmi dla których przecież Bruno jest wujkiem;]


Tahiti Hernandez na Twitterze ; @tahitilovesu
Tahiti na Intagramie : @/tahitilovesu

2 komentarze:

  1. małe sprostowanie: Tahiti jest młodszą siostrą Bruna, ale nie najmłodszą, najmłodsza jest Presley i to ona widnieje na ostatnim zdjęciu :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok aha dzięki na stronie z kyórej brałam informacje źle podpisali zdjęcie napisali ze to Tahit pomylili się chyba bo są podobne no jak siostry ;]

      Usuń

Dziękuję :)