niedziela, 6 października 2013

♥Piękne , ale być może zapomniane piosenki Bruna [Część 3]

Długo nie miałam postów z tego działu . Część 2 była dość dawno , bo w kwietniu he he ;]pół roku temu. Postanowiłam napisać trzecią część z serii ,,Pięknych, ale być może zapomnianych piosenek Bruna''.

,,Rest Of My Life''

Kolejna ballada miłosna Bruna , która powstała w 2010 roku. Jest taka cudowna , ale czemu nie znalazła się na żadnej  płycie? 

Tłumaczenie na język polski pierwszej zwrotki z dwóch i refrenu♥

 1. Każdego dnia budzę się obok Anioła
Piękniejszego niż słowa mogą opisać.
Oni powiedzieli, że to nie może zadziałać, ale co oni wiedzą?
Bo lata minęły a my nadal jesteśmy tu dziś.
Nie marzyłem, że to przydarzy się mi.

Ref: Kiedy stoję przed moją kobietą
nie mogę powstrzymać łez w moich oczach.
Jak mogę być takim szczęśliwcem?
Musiałem zrobić coś dobrze.
I obiecuję kochać ją do końca życia.

,,Today My Life Begins''

♥Rok 2010

,,Press It''

;]Rok 2010


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)