wtorek, 15 października 2013

NARESZCIE JEST! ;] TELEDYSK DO ,,GORILLA''!!

Teledysk jak pewnie wiecie pojawił się punktualnie o 21 na oficjalnym profilu Bruna na facebooku ,ale jak coś podam link :https://www.facebook.com/photo.php?v=10102732492250446&set=vb.242567287243&type=2&theaterJa obejrzałam 3 minuty po premierze ;]

I jak tam Wasze opinie ? Pewnie niektórzy z Was są zawiedzeni inni zachwyceni . Tak jest zawsze nie każdemu się wszystko podoba. Ja jednak należę do tych drugich. Jak dla mnie teledysk bomba , normalnie zajebisty lepszy od,,Locked Out Of Heaven'' czyteż,When I Was Your Man''. A pod koniec Bruno się zamienia w goryla! he he Tylko czemu te dialogi na początku nie są po angielsku tylko napisy są z tłumaczeniem ,a mówia jak się nie mylę chyba po hiszpańsku.

Specjalnie dla Was zrobilam kilka zrzutow ekranu.

















4 komentarze:

  1. Jak zobaczylam ze jest teledysk to zaczelam plakac ze szczescia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam całkiem sporą cześć osób co się nie podoba ale również sporą cześć osób co są zachwyceni ;D. Ja osobiście jestem zachwycona ale wole jednak gdy Bruno w teledyskach był taki słodki i nie winny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, teledysk jest idealny! Opowiada o takiej miłości, o jakiej jest mowa w piosence, dzikiej. Dosłownie, dzikiej. Kurcze. Bruno odwalił kawał dobrej roboty. A sądzę, że inny język jest po to, żeby jeszcze bardziej przybliżyć nas do tamtego miejsca, a to się dzieje w slumsach chyba.
    P.S. dziewczyna to Isabella, ja to Izabela. Przypadek? Nie sądzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam ten teledysk na yt a tata cały czas chodzi koło mnie:) a co do teledysku i piosenki to jak zwykle świetne

    Zapraszam na moje blogi
    http://lexilux-hybrydy.blogspot.com/
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)