czwartek, 4 czerwca 2015

Billboard

Witajcie, po długiej nieobecności związanej z wyjazdami szkolnymi i rodzinnymi powracam na bloga! Dzisiaj moja pierwsza notka po powrocie...
 Mam nadzieję, że wam się spodoba.
---------------------------------

Po wracam z wieściami z amerykańskiej listy Billboardu!

A więc najpierw lista Hot 100 Billboard, która w tym roku na pewno zapadnie nam w pamięć. Wspaniałe kilkanaście tygodni piosenki "Uptown Funk" Marka Ronsona i Bruno Marsa na miejscu pierwszym bardzo nas ucieszyło, ale piosenka nadal znajduje się w czołówce. Miejsce piosenki w tym tygodniu to miejsce 6!

Teraz pora na Artist 100! W tym tygodniu Bruno Mars znalazł się na miejscu 27. Jest to pozycja o sześć oczek niższa w porównaniu do ubiegłego tygodnia.

Następna lista, którą przejrzałam to 
Billboard 200! Na tej liście znajdziemy albumy muzyczne wraz z miejscami, na których się plasują.
Album z roku 2010, "Do - Woops & Hooligans" zajmuje pozycję 98, a album "Unorthodox Jukebox" po 121 tygodniach na tej liście znajduje się na miejscu 153.

Zapewne każdy z was słyszał piosenkę "Uptown Funk" naszego kochanego Bruna i Marka. Cały album Marka Ronsona na liście Billboard 200 zajmuje miejsce 51!

Lista Adult Pop Song niesie ze sobą piękne miejsce 7 piosenki "Uptown Funk"!

Miejsca na listach: Adult Contemporary i Pop Songs nie uległy zmianie co do piosenki Bruna i Marka. Kolejno zajmowane przez nią miejsca to miejsce 5 i 15!


To tyle informacji ode mnie w tej notce! I mam do was pytanie, które nasunęło mi się przeglądając listę Billboard 200. Na miejscu 97 znajduje się album MTV Unplugged in New York. Czy ktoś z Was lubi Nirvane (wykonawcę tego albumu)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)