wtorek, 28 kwietnia 2015

Mark Ronson Featuring Bruno Mars - Uptown Funk ( The Best of Remix)


Bonjuour;-) Troszeczkę późno o tym pisze ,ale mówi się ,że lepiej późno niż wcale . To oficjalny remix przeboju ''UpTown Funk'' ,którego autorem jest Trinidad James ,który po swoim debiucie w 2012 roku singlem ''All Gold Everything'' zniknął z pola widzenia;-( Powiem krótko i szczerze szkoda ,że remix tylko na początku.


Pierwsza oficjalna przeróbka tej piosenki pojawiła się na kanale Mark Ronson VEVO w serwisie You Tube pod koniec stycznia według mnie o wiele lepsza.


Nieoficjalne najlepsze remiksy ''UpTown Funk''



Jest bardzo wiele wersji hitu Marka Ronson'a i Bruno Mars'a wybrałam te ,które najbardziej mi się spodobały.. Bardziej mi się podobają nieoficjalne. 
A jak jest Wasza opinia na ten temat? Proszę napiszcie w komentarzach .będę niezmiernie wdzięczna za każdy komentarz pozostawiony przez Was Kochani Czytelnicy to znak ,że mam dla kogo  prowadzić bloga bez względu na to ile Was jest <3
                                                                                                                     Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)