sobota, 10 sierpnia 2013

Ed Sheeran wystąpił razem z Bruno na scenie ! [Video] + ZDJĘCIA BRUNA Z ELLIE GOULDING & ED SHEERAN

Przepraszam Was , że tak długo nic nie pisałam , to przez to że nie miałam za bardzo czasu , rodzinka przyjechała i tak jakoś wyszło w większości mnie w domu nie było.
Cieszę się ,że jeszcze o mnie nie zapomnieliście bo jak widzę nadal jest dużo wyświetleń choć troszkę mniej ,ale i tak jest dobrze ;] I jak Tam Wam mijają wakacje ? No niestety niedługo się kończą ;[ [ODPOWIEDZI MORZECIE UDZIELIĆ W KOMENTARZACH NIE TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ;]

No dobrze to teraz video ze wspólnym występem Bruna i Sheerana Póżniej Ed śpiewa wrotkę ,,Nothing' On You''
Koncert odbył się w ten czwartek w St. Louis


ZDJĘCIA BRUNA Z ELLIE GOULDING & ED SHEERAN ;]

large.jpeglarge.jpegtumblr_mr8xtf7SOH1rw6y8ho1_500.png




1 komentarz:

  1. powinni nagrać razem piosenkę, a najlepiej we trójkę :) mój idol i 2 świetnych wokalistów razem w piosence .. *,*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)