poniedziałek, 3 czerwca 2013

Kondolencje na Twitterze dla Bruno i jego rodziny.[Między innymi od Rihanny][ Twetty z polskim tłumaczeniem]


Cody Longo- tłumaczenie [pl] ,,Wysyłam moje myśli, modlitwy,siłę i wsparcie Bruno Marsowi i jego rodzinie.''
Amber Patrice Riley [tłumaczenie pl.],,Niema gorszego uczucia niż utarata bliskiej osoby. Moje kondolencje. Moglitwy za Bruno Marsa.''
Rihanna - tłumaczenie ,,Wysyłam swoją miłość i kondolencje
Bruno Marsowi w tym trudnym czasie. Szczerze modlę się za ciebie bracie.''
Joan Smalls - Tłumaczenie [Pl] ,,Wysyłam moje najszczersze kondolencje dla Bruno Marsa  i jego rodziny . Niech Bóg błogosławi im siłę i pokój w tym trudnym czasie.''

Claude Kelly - tłumaczenie na język polski - ,,Wysyłam moje szczere myśli i modlitwy dla Bruno Marsa i jego rodziny. Nawet nie mogę pojąć ....  Bądź silny bracie!''

Nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak Bruno teraz cierpi Najgorzej póżniej będzie, gdy na koncercie Bru zadetykuje jej jakąś piosenkę i się rozklei,to może być bardzo możliwe .! Módlmy się o siłę i wsparcie dla niego i jego rodziny w tych trudnych chwilach! Najgorsze uczucie jakie może być to u także  dla Bruna jego mama Bernadette;-[
,,Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą'' [*]

Ps. Mam nadzieje, że dobrze przetłumaczyłam kondolencje?

Wczoraj tak się wieczorem zryczałam jakby to była moja  znajoma osoba którą znam czy co. Wczoraj moja mama myślała że jestem chora ,a dzisiaj chciała mi dać leki na przeziębienie a już nie leci mi z nosa i sie nie trzęse to powiedziałam jej o tym , tacie lepiej nie mówię bo mnie wy śmieje , tak samo jak nabija się z Bruno Marsa że to Bruno Snickers , ale przeciez to nie jest jego prawdziwe nazwisko ! Teraz mi nie dawno wszedł na laptopa jak zaczelam pisać tego posta nie zdąrzyłam wyłączyc moze tylko zauwarzył ze pisze posta na blogu o Bru. Na początku nie mogłam w to uwierzyc ale teraz juz wierzę. ;[

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)