niedziela, 14 kwietnia 2013

Piękne ale być może zapomniane piosenki Bruno Marsa. [część 1 ] ;]

Nie wiem czy o tym  wiecie, ale taka mała ciekawostka o Bruno ;
Peter Hernandez już  86 swoich piosenek zaśpiewał i nagrał w studiu. Bruno teksty piosenek sam pisze. Wśród tych 86 piosenek jest wiele już kilku letnich być może zapomnianych, pięknych piosenek.
 Oto są przykłady :
,,All She Knows'' -  Powstała około roku 2011. Jest to smutna piosenka o miłości , a tak dokładniej o kobiecie, która prawdziwej miłości nie zaznała, a także o miłości niespełnionej , a resztę oceńcie sami. Ja jak słucham tej piosenki przypominam sobie chłopaka, który mnie olewał, może Bruno czuł się tak samo gdy olewała go jakaś dziewczyna i może w ten sposób powstała ta piosenka.
  To jest tłumaczenie drugiej zwrotki:

Żyłaś w ten sposób tak długo
,,Nie znasz różnicy
I to mnie zabija
Bo możesz mieć o wiele więcej
Ja jestem tym jedynym, którego szukasz
Ale zamykasz na mnie swoje oczy

Więc wciąż nie widzisz.''

Bruno Mars - Who Is?

Powstała na końcu 2010 roku, jest o tym, że nikt nie jest idealny i o tym ,że miłość czasem czyni głupim.
  Tłumaczenie 1 zwrotki i refrenu.
1. Oh, byłem idealny,
Do cyrku.
Robiłem wszystko co chciała
Miłość czyni cie głupim,
Poddałem się, ale myślę, że to nie wystarczy,
Ponieważ ona nigdy nie wydawała się zadowolona.

ref.
Wiem, że nie jestem idealny
Ale na koniec dnia
Kto taki jest ?
Ona chciałaby kogoś, kto jest idealny
Więc okej,
Ale potrafisz mi powiedzieć kto taki jest?

Bruno Mars - Run Away

Powstała w 2010 roku. Przepiękna zresztą jak każde Bruna.

Tłumaczenie 1 zwrotki i refrenu:
Ooohhhhhh
1.,,Tak łatwo zapomnieć o naszej miłości, o małych rzeczach, które robiliśmy.
Jak dzwoniliśmy bez powodu, żeby powiedzieć "Kocham cię, skarbie"
Wiem, że ostatnio byłem zajęty, ale sekundy mijają przekraczając umysł.
Tak dawno nie mieliśmy czasu dla siebie, weźmy jeden dzień i sprawmy , że wszystko będzie w porządku.

Tylko weź mnie za rękę i zakochaj się we mnie znów.''


Ref;,, Ucieknijmy do miejsc, gdzie miłość znalazła nas po raz pierwszy.
Do dni , gdy nie potrzebowaliśmy nikogo.
Kiedy wszystko w miłości staję się zbyt skomplikowane, wystarczy jeden dzień aby to zmienić.
Co mam powiedzieć, nie mogę się doczekać, wszystko czego potrzeba to jeden dzień.
Więc ucieknijmy
ucieknijmy na jeden dzień.
ucieknijmy.
ucieknijmy''.


1 komentarz:

Dziękuję :)