wtorek, 5 lutego 2013

Oficjalny Teledysk ,, When I Was Your Man'' - Bruno Mars!!!!

Jednak Dzisiaj o 21:00 była premiera nowego teledysku Bruno Marsa do jego drugiego singla
,,When I Was Your Man''. Przepraszam, za to, że pisałam o premierze teledysku , że odbędzie się dzisiaj o 05:00 , ale tak pisali na tej stronie tego radia hitz.fm i było tam nawet odliczanie np. został 0 dni 2 godziny 55 minut 34 sekund, ale to ta strona wprowadziła mnie w błąd. A ja specjalnie o 0 5:00 wstałam, by zobaczyć teledysk odrazu na premierze. ;[

Oto przed Wami nowy teledysk Bruno Marsa ,,When I Was Your Man'' .

Mnie ten teledysk ogromnie zaskoczył. Czemu? Myślałam, że teledysk do tej piosenki będzie coś w stylu ,, It will rain'', a ten teledysk wyglada jak występ Bruna na żywo w jakimś programie. Ale to nic. Bruno lubi zaskakiwać, każdy jego teledysk jest inny.:-] Tylko co do jego włosów, jednak wolę Petera w kapeluszu, gdyz ten kapelusz podkreślał jego image ,ale to nie ja będe decydować o jego fryzurze. he he ;] Może on pomyslał, że pora na zmianę? Co do teledysku, to najważniejszy jest wokal i piosenka. ;]A wokal jest niesamowity.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)